Diumenge, 13 de gener a les 11:30 al Museu Can Tinturé

Per tancar la 19 edició de la Biennal de ceràmica d’Esplugues Angelina Alós, els Museus d’Esplugues hem preparat una jornada on la ceràmica i els ceramistes són protagonistes.

Ens acomiadarem de les obres seleccionades i guanyadores de la mà d’Ariadna Benavides, ceramista i directora de l’Escola Municipal de ceràmica en l’activitat Re-mirades que ens oferirà una nova visió més enllà de l’estètica de les obres, incorporant elements tècnics i conceptuals.

En paral·lel es farà el recompte de les butlletes que decidiran l’obra escollida com a Premi del Públic de l’edició d’ enguany.
En acabar la visita es farà públic el nom de la peça guanyadora, l’autor o autora de la qual serà el quart participant en la nova edició de Post-Creacions, l’exposició que tindrà lloc a finals de 2019 a la sala de l’ACC.