Can Tinturé i La Rajoleta”
20, 21 i 22 de setembre

Entra gratuïta a Can Tinturé

Horari habitual del Museu Can Tinturé. Divendres de 17 a 20 h, dissabte de 10 a 14 i de 17 a 20 h i diumenge de 10 a 14 h
Visita lliure i gratuïta al Museu Can Tinturé que inclou l’exposició temporal “La Ceràmica en temps de la Catedral del Mar”.

Plats pintats

Dissabte 21 de setembre, d’11 a 13 h
Jardins de Can Tinturé
Us convidem a un divertit taller de pintura en el que els infants faran la seva pròpia versió dels tradicionals plats de ceràmica.
• Accés obert i lliure

Quinque sensibus

Experiència sensorial a l’exposició temporal “La Ceràmica en temps de la Catedral del Mar”
Dissabte, 21 de setembre a les 20 h al Museu Can Tinturé
Us proposem un vespre molt especial, un experiència sensorial a l’exposició “La Ceràmica en temps de la Catedral del Mar” que ens traslladarà a la vida en l’edat mitjana. Olors, sons i sabors de temps llunyans inundaran la primera planta museu en una estona de jocs i diversió amb la cuina medieval com a protagonista.
• Activitat exclusiva, adreçada a públic adult
• Places limitades
• Inscripció prèvia a partir de l’1 de setembre, al 93 470 02 18
• Preu: 3 euros

Visties guiades als Museus d’Esplugues

El diumenge, visites guiades gratuïtes, a les 11 h i a les 13 h al museu de ceràmica “La Rajoleta”, i a les 12 h al Museu Can Tinturé.