gener, 2022

26gen(gen 26)19:0023feb(feb 23)20:30GENER CERÀMICCicle de confències: la relació entre orient i occident

Cicle conferencies

Descripció

Un any més l’AMPEL, Associació d’Amics dels Museus i el Patrimoni d’Esplugues organitza un cicle de conferències sota el títol ‘Gener Ceràmic’. Aquest any el tema gira entorn a la relació entre orient i occident.El cicle està format per 3 conferències:

Dia 26 de gener: La meva obra, el Japó i la natura, a càrrec de Jordi Serra.
Després de 35 anys de treballar al Japó, la meva obra ha tingut una forta influència de la naturalesa oriental, he sentit el color del seu país i l’he incorporat al meu treball.

Dia 09 de febrer: La Ceràmica Xinesa. L’imperi de l’or blanc, a càrrec de Mercè Tiana.
Origen de la Ceràmica i la Porcellana xinesa; Dinasties, influències i estils.

Dia 23 de febrer: Korea, una experiència multicultural, a càrrec de “Madola”.
Simposi internacional d’escultures al aire lliure, organitzat per la Fundació Icheon Park. Es va convidar a 9 artistes internacionals per fer una experiència multicultural entre Orient i Occident i col•locar una obra pública de cada un al Icheon Park de Korea del sud.

Activitat gratuïta.

No cal inscripció prèvia