maig, 2021

15mai17:0021:00La Nit dels Museus 2021

Descripció

El dissabte 15 de maig torna La Nit dels Museus en un format adaptat a la situació epidemiològica. Un any més els Can Tinturé i La Rajoleta s’afegeixen en aquesta iniciativa europea  ampliant el seu horari i amb la programació d’activitats especials.

L’horari d’aquesta edició serà de 17 a 21 hores i s’han pres totes les mesures necessàries per garantir la seguretat de les persones visitants.

Activitats:

Portes obertes al Museu Can Tinturé de 17 a 21. Col·lecció de rajola de mostra Salvador Miquel
La visita a Can Tinturé descobreix un objecte senzill, la rajola de mostra, i desperta la consciència dels visitants sobre un element quotidià que ha esdevingut objecte de museu.

Portes obertes al Museu de ceràmica La Rajoleta de 17 a 21 h. L’actual museu està situat en part del recinte de l’antiga fàbrica Pujol i Bausis, centre productor de ceràmica arquitectònica i referent durant el modernisme català. Una fàbrica de la qual van sortir rajoles, peces i plafons que decoren els principals edificis modernistes de Barcelona. En la nostra visita al museu recorrerem un recinte excepcional per la seva riquesa patrimonial que ens explica l’evolució tecnològica, la història de la fàbrica i la importància artística de la seva producció.

Pòsit. Visita guiada a l’exposició temporal  a les 18 h. Més informació i inscripcions aquí

El fang que parla! Emociona’t amb l’art de la ceràmica! activitat familiar a les 18 h. Més informació i inscripcions aquí.

Visita guiada al Museu de ceràmica La Rajoleta a partir de les 19 h.  Més informació i inscripcions aquí.

Les ombres de la fàbrica. A partir de les 21 h online . Estrena d’un nou capítol de la sèrie d’episodis teatrals sobre la història de la fàbrica Pujol i Bausis al canal de Youtube dels Museus