març, 2023

28mar11:0012:30Rutes Artesanes de Catalunya

Descripció

Presentació de les Rutes Artesanes de Catalunya – Comarques de Barcelona

Us convidem el proper dimarts 28 de març a les 11:00h a la presentació de les Rutes Artesanes de Catalunya al Museu d’Esplugues – Can Tinturé, La Rajoleta d’Esplugues de Llobregat

‘Rutes Artesanes de Catalunya’ és un projecte de promoció artesanal, cultural i turística, creat per Artesania Catalunya del Consorci de Comerç, Artesania i Moda, amb la finalitat de disposar d’una plataforma de foment de l’artesania vinculada al turisme sostenible, de proximitat, cultural i experiencial, i que convida a la ciutadania a recórrer Catalunya i descobrir els secrets, patrimoni i riqueses artesanals que amaga el nostre país.

Aquests audiovisuals complementen la guia digital que es va presentar el passat mes de juliol i que es recull en el web www.rutesartesanes.cat

La presentació anirà a càrrec de la directora del CCAM, Sra. Agnès Russiñol i Amat, acompanyada del cap de l’Àrea d’Artesania, Sr. Xavier Villas i Balasch.

Durant la presentació es projectarà l’audiovisual de la Ruta 2 Comarques de Barcelona.

Es prega confirmar assistència per correu electrònic a  artesania@gencat.cat o bé per telèfon: 934 674 662 (Imma)

Horari

Localització