Dones i Museus

Un any més els museus de la ciutat participen en els tres dies més important d’activitats a l’entorn del Patrimoni català, les Jornades Europees de Patrimoni.

Tindran lloc els dies 7,8 i 9 d’octubre.

Descobriu el món de la rajola de mostra a través de la Col·lecció de Salvador Miquel,  i l’univers de colors i formes que va crear Gaudí a l’exposició temporal.

• Divendres de 17 a 20 h.
  • Dissabte de 10 a 14 i del 17 a 20 h.
  • Diumenge de 10 a 14 h.
  • Accés lliure

Dissabte, 8 d’octubre a les 11:30 h a La Masoveria de Can Tinturé

Conte de les aventures dels nostres amics Fanguet i Terrisseta amb l’il·lustre arquitecte Antoni Gaudí, i taller de trencadís amb goma-eva per fer en família.

Dissabte, 8 d’octubre a les 18 h al Museu Can Tinturé

Descobriu el trencadís de Gaudí a partir de noves mirades  tot descobrint la seva evolució, la seva tècnica i el seu valor artística d’aquest mosaic que l’arquitecte reusenc va fer mundialment famós.

Diumenge, 9 d’octubre a partir de les 11 h. al Museu Can Tinturé

Edició gratuïta de les visites guiades als dos museus de la ciutat: Museu de ceràmica “La Rajoleta” a les 11 i 13 h. i Museu Can Tinturé a les 12 h.

A través de la col·lecció de Salvador Miquel coneixerem l’evolució estètica de la rajola de mostra per enllaçar amb la producció industrial de ceràmica arquitectònica de l’antiga fàbrica Pujol i Bausis, “La Rajoleta”.