19 Biennal de ceràmica d’Esplugues Angelina Alós

Del 26 d’octubre de 2018 al 13 de gener de 2019

#ceràmicacontemporània

Exposició temporal que acollia les obres seleccionades i guanyadores en la 19 la Biennal de ceràmia d’Esplugues Angelina Alós.

Les obres presentades i seleccionades en aquesta edició ofereixen un ampli ventall de tècniques, estils, tendències i orígens… un conjunt ampli i heterogeni que ens permetia fer una radiografia real sobre la creació ceràmica els nostres dies a nivell internacional.

El jurat de l’edició està format per Pilar Vélez, director del Museu del disseny de Barcelona, Montse Frisachs, periodista i crítica d’art, i Maria Bofill, ceramista. Tres dones que avalades per una carrera professional consolidada, amb perfils diferents que es complementen per oferir una visió àmplia de la ceràmica actual.