Esplugues de Llobregat . 30 de novembre de 2020

En aplicació de la RESOLUCIÓ SLT/2700/2020, de 29 d’octubre, el Museu Can Tinturé romandrà obert per a visita lliure amb un 33% del seu aforament, i entrada gratuïta. La visita inclou la Col•lecció de Rajola de mostra Salvador Miquel i l’exposició temporal D’Esplugues al cel.

El museu es pot visitar de manera individual o amb en grup de convivència en el seu horari habitual, de dimarts a divendres, de 17 a 20, dissabtes de 10 a 14 i de 17 a 20, i diumenges de 10 a 14 h. Es mantenen les mesures de seguretat i higiene vigents fins al moment. Per entrar al el museu s’ha de portar mascareta, que s’ha de mantenir durant tota la visita, respectar la distància de seguretat amb els altres visitants, i seguir totes les indicacions del personal d’atenció al públic.
En el moment de l’entrada es realitzarà sempre un control de temperatura i higiene de mans

Els Museus d’Esplugues de Llobregat, seguint les indicacions sanitàries han cancel•lat les activitats programades entre els dies 30 d’octubre i 13 de novembre de 2020, ambdós inclosos. Les activitats afectades són:
Com es feien les rajoles (01/11/20)
• Itinerari a les bateries de Sant Pere Màrtir (01/11/20)
Com es feien les rajoles (08/11/20)

•Visites guiades als Museus d’Esplugues de Llobregat (15/11 i 22/11)

•Visita guiada a l’exposició temporal (21/11)

Així mateix, i d’acord amb totes les institucions que hi participen, també s’’ha cancel•lat l’edició 2020 de La Nit dels Museus prevista pel dissabte 14 de novembre, i les activitats que hi havia programades als Museus d’Esplugues.

I per útlim, no es realitzaran visites per a grups ni les activitats escolars.

Mesures de seguretat i higiene:

Indicacions seguretat Covid català

A causa de noves indicacions les activitats previstes, a partir del dia 13 de novembre, podran patir canvis dels quals s’informarà a través dels canals habituals de comunicació dels Museus d’Esplugues de Llobregat i l’Ajuntament d’Esplugues.

Moltes gràcies,