abril, 2024

02abr(abr 2)17:0007(abr 7)14:00Hola Ceràmica!

Museus d’Esplugues de Llobregat – Del 2 a 7 d’abril de 2024

Portes obertes Museu Can Tinturé

De dimarts a divendres de 17 a 20 h, dissabte de 10 a 14 i de 17 a 20 h, i diumenge de 10 a 14 h.

Visita lliure i gratuïta a l’únic museu monogràfic dedicat a la rajola de mostra. Descobreix la col·lecció de rajola Salvador Miquel. Més de 300 models diferents de rajoles preindustrials que ens conviden a fer un recorregut cronològic i artístic a través d’un objecte quotidià.

Lluís Domènech i Montaner. El poder de l’escenari

Exposició temporal que ens endinsa en l’arquitectura de Lluís Domènech i Montaner, tractada com un escenari. A partir de quatre de les seves obres cabdals descobrirem com creava espais que esdevenien escenaris on el relat pren protagonisme per sobre de la decoració.

+ informació

Rosa Amorós, esperit de creació

Mostra temporal de petit format dedicada a la ceramista catalana Rosa Amorós Bernadó.

I proposta a l’espai familiar:“Gest Mòbil”, grans i petits poden fer el seu mòbil inspirat en l’obra amb tinta de l’artista.

Gest Mòbil

Proposta a l’espai familiar on grans i petits poden fer el seu mòbil inspirat en l’obra amb tinta de l’artista.

Visites guiades als Museus d’Esplugues

Diumenge, 7 d’abril a partir a les 11 h, a Museu Can Tinturé

Al Museu Can Tinturé (12 h) coneixerem l’evolució estètica de la rajola de mostra per enllaçar amb la producció industrial de ceràmica arquitectònica de l’antiga fàbrica Pujol i Bausis, “La Rajoleta” (11 h).

Activitat gratuïta amb inscripció prèvia

Reserva aquí

Vista guiada a l’exposició temporal

Diumenge, 7 d’abril a les 13 h. Museu Can Tinturé

Visita comentada a l’exposició temporal que ens apropa a l’obra del genial arquitecte modernista des d’una perspectiva diferent i innovadora.

Activitat gratuïta amb inscripció prèvia

Reserva aquí