Dones i Museus

Després de dos anys d’absència, torna el FangFest, una jornada de tallers i experiències dissenyades per fomentar la creativitat dels menuts a través de la ceràmica i la pintura que organitzen conjuntament l’Espai de les Arts i els Museus d’Esplugues, amb la col·laboració d’Esplulab.

El “Petit festival” que va néixer l’any 2018  en el marc de la Biennal de ceràmica, aquest any es readapta amb motiu dels 20 anys del museu de ceràmica “La Rajoleta”,  i  les activitats giren  a l’entorn de la producció i els forns de l’antiga fàbrica.

Dissabte, 5 de novembre de 10 a 14 h. al Museu de ceràmica La Rajoleta

Es proposen 4 tallers diferents  adreçats a nens i nenes.  Es tracta d’experiències dissenyades amb l’objectiu de fomentar la imaginació dels participants i la creativitat  dels petits de totes les edats.

En aquesta edició el fang, la pintura i el trencadís en seran protagonistes, amb propostes que van des activitats individuals o experiències creatives col·laboratives sense faltar el torn que tan agrada a grans i petis

Un matí de diversió, en el qual les famílies també podran visitar l’interior del museu de ceràmica La Rajoleta.

La jornada també inclou un espai de menuts on les famílies amb infants menors de tres anys podran trobar un racó de calma on jugar i experimentar.

Accés lliure sense reserva.