Museu Can Tinturé

De 10 a 14 i de 17 a 00 h

Visita lliure i gratuïta a l’únic museu monogràfic dedicat a la rajola de mostra. Descobreix la col·lecció de rajola Salvador Miquel.

Més de 300 models diferents de rajoles preindustrials que ens conviden a fer un recorregut cronològic i artístic a través d’un objecte quotidià.

‘Lluís Domènech i Montaner. El Poder de l’escenari’

De 10 a 14 i de 17 a 00 h

Visita lliure a l’exposició temporal que ens endinsa en l’arquitectura de Lluís Domènech i Montaner, tractada com un escenari.

Juga al Museu

De 10 a 14 i de 17 a 00 h

A l’espai familiar del museu diverses propostes de jocs i enginys per descobrir la col·lecció de rajoles.

Escenes de Museu

De 21 a 22:30 h.

Espectacle teatral a la façana de Can Tinturé inspirat en l’exposició. “Lluís Domènech i Montaner. El poder de l’escenari”.

Sessions cada 15 minuts

Museu de Ceràmica La Rajoleta

De 10 a 14 i de 17 a 00 h

Visita lliure amb mediació de l’antiga fàbrica Pujol i Bausis. Un recorregut per la història i les estructures de la fàbrica “La Rajoleta”. Descobrirem els espectaculars forns de ceràmica que es conserven i ens endinsarem en la producció de la fàbrica proveïdora de les grans obres modernistes.

Fang i foc

Lluís Domènech i Montaner

De 10 a 14  h

Durant el matí, en la visita a La Rajoleta es podrà veure in situ una cocció de ceràmica de Rakú, a càrrec de l’Escola Municipal de Ceràmica.

Sommeliers en concert

22.30 h

Els emblemàtics forns d’ampolla són el teló de fons del concert del grup vocal i musical Sommeliers. Cinc músiques que ens presenten el seu repertori, tot combinant temes propis amb versions de temes coneguts amb la seva empremta especial i delicada.

Accés lliure

Espai Xavier Corberó

De 10 a 14 i de 17 a 21 h

L’Espai Xavier Corberó és un conjunt escultòric -arquitectònics d’un gran valor patrimonial. Descobriu l’univers de columnes, arcs i miralls que va construir l’escultor Xavier Corberó en ple centre històric d’Esplugues.

Visites guiades de 30 minuts en grups reduïts

Imprescindible reserva prèvia en línia a codetickets.com a partir del 13/05

13 i 14 de maig reserva exclusiva per ciutadania d’Esplugues.