L’exposició temporal Catifes de Ciment, el món de la rajola hidràulica, va tancar portes al Museu Can Tinturé després de més de tres mesos a les nostres sales, amb una gran acollida per part del públic.

La mostra organitzada per l’Oficina de Patrimoni Cultural de l’Àrea de Presidència de la Diputació de Barcelona, l’Ajuntament de Sitges i el Consorci del Patrimoni de Sitges reivindica el valor patrimonial de la rajola hidràulica i exposa gran part de la col•lecció privada de Jordi Griset.
Amb aquesta exposició els Museus d’Esplugues comencem el 2016 amb unes molt bones perspectives de visitants, ja que han passat per la mostra més de 1.200 persones.

Grafic

Destacar els visitant locals a Catifes de Ciment,un 60% del total, i les activitats programades a l’entorn de la mostra,que han tingut una gran acollida entre el públic.

Conferència: Mosaic i arquitectura

20160210_191000

Sortida: Visita al Taller de Mosaics Martí

20160226_112636

Activitat familiar: Peuades al museu

20160313_120331

Aquestes dades confirmen el creixent interès per les arts decoratives vinculades al modernisme, i concretament per la rajola hidràulica que els últims mesos està vivint un autèntic boom.

Durant aquest mesos s’ha canviat casi per complet la fisonomia habitual de Can Tinturé, i s’ha posat en relleu el seu paviment original que ha esdevingut una peça més de l’exposició.

A partir del dimecres 6, les sales del museu han recuperat el seu aspecte habitual, i a partir d’aquest diumenge 10, han tornat les visites guiades a l’exposició permanent.